Zamknij

Pracownik produkcji - gięcie plexi

Nr oferty: StPr/25/1192Dodane przez: ESFOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 1 Dywizji 17A, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: - realizacja przydzielonych zadań w zakresie obróbki tworzyw sztucznych - praca fizyczna i prace manualne (cięcie, frezowanie, wiercenie, gięcie, klejenie, szlifowanie, polerowanie, montaż wyrobów), - obsługa elektronarzędzi (wiertarek, wkrętarek, wyrzynarek) i innych narzędzi montażowych, - dbanie o wysoką jakość wytwarzanych produktów, - dbałość o utrzymanie dobrego stanu technicznego maszyn, urządzeń i narzędzi, - utrzymanie stanowiska pracy w czystości, - przestrzeganie zasad BHP, - pobieranie towaru z magazynu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 17.09.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ESFOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 Dywizji 17A, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Sobotka
Numer telefonu: 797 555 267
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1. Prowadzenie ewidencji podatkowej; 2. Egzekwowanie obowiązku składania deklaracji podatkowych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i lesnego; 3. Prowadzenie analziy i ewidencjonowanie składanych deklaracji i ich zmian; 4. Wszczynanie postanowień podatkowych w stosunku do podatników, którzy w deklaracjach podatkowych wykazali dane budzace wątpliwości a majace wpływ na wymiar podatku; 5. Dokonywanie wymiaru podatku rolnego, lesnego i od nieruchomości za dany rok podatkowy osobom fizycznym, zgodnie z obowiązujacymi przepisami; 6. Przygotowywanie decyzji wymiarowych w systemie komputerowym i udokumentowanie ich doręczenia podatnikom; 7. Bieżące dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych przypisów i odpisów na podstawie deklaracji podatkowych i decyzji; 8. Prowadzenie rerestru wymiarowego; 9. Stosowanie ulg i zwolnień obowiązujących w podatku rolnym i lesnym; 10. Prowadzenie ewidencji skutków finansowych ulg ustawowych udzielonych przez Radę Gminy i przez organ podatkowy w zakresie podatków. 11. Ustalanie na podstawie ewidencji podatkowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń; 12. Prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną.
StPr/25/1196
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 9 200 PLN

1. Prowadzenie ewidencji analitycznej wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym, 2. Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych analitycznych z kontami syntetycznymi; 3. Bieżące nanoszenie do ewidencji zakupów oraz zmian wynikających z protokołów likwidacji; 4. Sprawdzanie poprawności i kompletności protokołów kasacji; 5. Wnioskowanie w sprawie przeprowadzenie inwentaryzacji oraz opracowania projektu inwentaryzacyjnego na dany rok; 6. Czuwanie nad własciwym przeprowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji, prowadzenie dokumentacji z różnych etapów inwentaryzacji, współpraca z zespołami spisowymi; 7. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków: a) tworzenie dowodów wewnętrznych służących do dokonywania zapisów; b) ewidencjonowanie zawartych umów i porozumień; c) zamykanie kont pozabilansowych na koniec każdego kwartału; 8. Rejestracja dowodów księgowych funduszu socjalnego w komputerowym programie finansowo - księgowym z zamieszczeniem adnotacji dotyczącej pozycki księgowej; 9. Prowadzenie ewidencji gwarancji, pożyczek i depozytów; 10. przygotowywanie danych dla potrzeb projektu budżetu, sprawozdawczość oraz sprawozdania z wykonania budżetu. 11. Prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną.
StPr/25/1197
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 9 200 PLN

Sprawowanie bezpośredniej opieki nad uczestnikami, pomoc w codziennych czynnościach samoobsługowych.
StPr/25/1198
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Opracowywanie i koordynacja żywienia szpitalnego.
StPr/25/1194
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2025
wynagrodzenie od od 50,00 PLN

Sprzedaż kwiatów oraz towarów ogrodniczych.
StPr/25/1185
data rozpoczęcia pracy od 18.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- realizacja przydzielonych zadań w zakresie obróbki tworzyw sztucznych - praca fizyczna i prace manualne (cięcie, frezowanie, wiercenie, gięcie, klejenie, szlifowanie, polerowanie, montaż wyrobów), - obsługa elektronarzędzi (wiertarek, wkrętarek, wyrzynarek) i innych narzędzi montażowych, - dbanie o wysoką jakość wytwarzanych produktów, - dbałość o utrzymanie dobrego stanu technicznego maszyn, urządzeń i narzędzi, - utrzymanie stanowiska pracy w czystości, - przestrzeganie zasad BHP, - pobieranie towaru z magazynu
StPr/25/1191
data rozpoczęcia pracy od 17.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- realizacja przydzielonych zadań w zakresie obróbki tworzyw sztucznych - praca fizyczna i prace manualne (cięcie, frezowanie, wiercenie, gięcie, klejenie, szlifowanie, polerowanie, montaż wyrobów), - obsługa elektronarzędzi (wiertarek, wkrętarek, wyrzynarek) i innych narzędzi montażowych, - dbanie o wysoką jakość wytwarzanych produktów, - dbałość o utrzymanie dobrego stanu technicznego maszyn, urządzeń i narzędzi, - utrzymanie stanowiska pracy w czystości, - przestrzeganie zasad BHP, - pobieranie towaru z magazynu
StPr/25/1192
data rozpoczęcia pracy od 17.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektów sportowych. Wykonywanie bieżących napraw. prace związane z utrzymaniem infrastruktury. Sezonowe prace porządkowe. Bieżące prace związane z obsługą techniczną i gospodarczą. Prace remontowe.
StPr/25/1189
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wg stanowiska
StPr/25/1190
data rozpoczęcia pracy od 17.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów oświatowych i świetlic wiejskich; 2. Prowadzenie procedur zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów; 3. Współpraca z Koordynatorem do spraw zamówień publicznych oraz przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów dla zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków; 4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji w zakresie obiektów oświatowych w partnerstwie z innymi samorządami i podmiotami; 5. Przygotowanie umów dot. realizacji robót budowlanych oraz ich odbiorów; 6. Prowadzenie sprawdozdawczości związanych z zakresem wykonywanych obowiązków; 7. Monitorowanie i przygotowywanie danych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczeń zadań dofinansowanych ze śrdoków zewnętrznych.
StPr/25/1178
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 870 do 9 600 PLN