Jeśli musimy się wybrać do urzędu skarbowego, warto umówić spotkanie w usłudze " Umów wizytę w urzędzie skarbowym" dostępnej na stronie www.podatki.gov.pl.?php>
?php>
Umówienie wizyty w urzędzie skarbowym jeszcze łatwiejsze?php>
?php>
Nowy uproszczony formularz oraz wyszukiwarka spraw - to nowe ułatwienia w usłudze "Umów wizytę w urzędzie skarbowym".?php>
Usługa umawiania wizyty w urzędzie skarbowym umożliwia zaplanowanie spotkania w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie, dogodnie dla podatnika. Ułatwia to załatwianie spraw i zwiększa bezpieczeństwo klientów, którzy przychodząc na konkretną godzinę, nie przebywają w dużych skupiskach osób.?php>
?php>
Teraz jeszcze prościej?php>
?php>
Najszybszym i najprostszym sposobem umówienia wizyty pozostaje rezerwacja internetowa, która jest teraz jeszcze prostsza. Strona rezerwacyjna ma nową szatę graficzną oraz uproszczony formularz umawiania wizyty dostępny na podatki.gov.pl?php>
?php>
Teraz umówisz wizytę w czterech prostych krokach:?php>
Dodatkowo, udostępniliśmy wyszukiwarkę, dzięki której korzystając ze słów kluczowych można szybko znaleźć rodzaj sprawy, z którą chcesz przyjść do urzędu skarbowego.?php>
?php>
Statystyki, SMS-y i ankiety?php>
?php>
Od uruchomienia usługi w całym kraju zarezerwowano już blisko 4,3 mln wizyt, Nasi klienci najczęściej odwiedzają urzędy skarbowe, aby uzyskać potrzebne zaświadczenia lub załatwić sprawy związane z podatkami majątkowymi. Ponad połowa wszystkich wizyt dotyczy tych dwóch zagadnień.?php>
?php>
Od niedawna działa także usługa powiadamiania SMS-em o umówionej wizycie. Jeżeli umówiłeś się do urzędu przez internet i podałeś numer telefonu komórkowego, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji SMS-em. Jeśli umawiasz wizytę co najmniej dwa dni wcześniej, dzień przed spotkaniem otrzymasz dodatkowo SMS-owe przypomnienie.?php>
?php>
Przypominamy również o trwającym badaniu ankietowym. Każda osoba, która umówiła wizytę w usłudze "Umów wizytę w urzędzie skarbowym" i podała adres e-mail, otrzyma wiadomość z linkiem do anonimowej ankiety. W ten sposób chcemy pozyskać opinie i wskazówki co poprawić w pracy urzędów, aby były one jeszcze bardziej przyjazne klientom. Zachęcamy do udziału w ankiecie.?php>
Monika Gwara?php>
Kierownik Działu Dział Obsługi Bezpośredniej Urząd Skarbowy w Ostródzie?php>
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz