PODSUMOWANIE PIERWSZYCH DNI NOWEGO BEZGOTÓWKOWEGO SYSTEMU SPRZEDAŻY BILETÓW W OSTRÓDZIE
18:02, 12.03.2022
redakcja
Aktualizacja: 18:38, 12.03.2022
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
Krótkie podsumowanie pierwszych dni funkcjonowania nowego systemu sprzedaży biletów.
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
1. Sprzedano prawie 4 000 biletów, w tym ponad 3 400 w kasownikach autobusowych
?php>
2. Sprzedano ponad 140 biletów miesięcznych i 40 tygodniowych
?php>
3. Do tej pory założono ponad 428 kont w systemie, w tym ok. 200 z Kartą Ostródzką
?php>
?php>
?php>
?php>
Jeśli masz już założone konto w systemie - czy wiesz, że możesz powiązać swoje konto z kontem dziecka lub innym kontem (np. małżonki/-ka, partnerki/-ra, rodzica, dziadków, itp.)? Po prostu przyjdź do Punktu Obsługi Klienta i zgłoś taką potrzebę. Nie zapomnij o upoważnieniu/ zgodzie na takie powiązanie.
?php>
?php>
Dzięki powiązaniu kont zyskasz wgląd w przejazdy i transakcje, a także możesz kupić bilet dla osoby bliskiej.
?php>
?php>
Możesz również dowiązać do konta swoją kartę płatniczą (nie bój się nie zapisujemy nigdzie jej numeru). Proces powiązania polega na odpowiedniej tokenizacji (zaszyfrowaniu) karty, aby nikt nie mógł jej odczytać. Token zostanie dowiązany do konta i od tej pory będziesz widzieć wszystkie bilety zakupione z jej użyciem.
?php>
?php>
Pamiętaj, że nadal mogą występować problemy z systemem sprzedaży biletów. Ciągle go doskonalimy i już niedługo pojawi się kolejna paczka aktualizacji, która poprawi zgłaszane problemy.
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
Miasto Ostróda
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz