Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje o zmianach w obsłudze klientów. Począwszy od 11 lipca obsługa klientów w poniedziałki w oddziałach, inspektoratach i biurach terenowych ZUS, odbywać się będzie w godz. 8-17.00, a nie jak dotąd do godz. 18.00. W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku placówki przyjmują klientów w standardowych godzinach, tj. od 8.00 do 15.00.
?php>?php>
?php>?php>- Wyjątek stanowią Punkty Obsługi Klientów w Węgorzewie, który od poniedziałku do piątku czynny jest w godz. 8-13.00 - informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
?php>
Swoje sprawy w ZUS możemy załatwić również bez wychodzenia z domu:
?php>?php>
podczas e-wizyty (https://www.zus.pl/e-wizyta )
?php>
za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
?php>
telefonicznie - pod numerami:
?php>?php>
22 560 16 00 - Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 7- 18.00
?php>
22 11 22 111 - w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego - we wszystkie dni tygodnia w godz. 7- 20.00
?php>
22 444 02 55 - w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy - w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8-18.00.
?php>Katarzyna Krupicka ?php>
regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz