Nowy system bezgotówkowego zakupu biletów komunikacji miejskiej wzbudza duże zainteresowanie wśród mieszkańców, przede wszystkim w związku z formą ich zakupu.
?php>?php>
Od 1 marca nie będą funkcjonować jednorazowe bilety papierowe, które można zwracać w Biurze Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej Sp. z o.o. w Ostródzie, przy ul. Mickiewicza 9a. od pn. do pt. w godz. poniedziałek - wtorek 10.00 - 17.00/ środa - piątek 7.00 - 15.00. Tam również każdy otrzyma pomoc w rejestracji lub aktywacji konta na stronie internetowej systemu Karty Miejskiej, a także informację jak założyć Kartę Ostródzką czy też Mobilną Kartę Miejskiej Komunikacji.
?php>Także od 1 marca br. specjalny zespół dedykowany do wsparcia w zakresie korzystania z nowego systemu będzie do dyspozycji pasażerów w autobusach, aby bezpośrednio pomóc przy zakupie biletów. Rozwiązany został także problem z ograniczoną dostępnością sprzedaży biletów dzięki szerokiej dostępności do 28 kasowników w autobusach oraz 7 biletomatów stacjonarnych.
?php>Bilety będą funkcjonowały wyłącznie w formie cyfrowej i będą zapisane w systemie. Każdy bilet będzie przypisany do karty, której użyto do zakupu, ewentualnie do Karty Ostródzkiej lub do Mobilnej Karty Miejskiej Komunikacji. Dotychczasowe zniżki i uprawnienia do darmowych przejazdów zostają utrzymane.
?php>Punkt informacyjny Urzędu Miejskiego i Żeglugi Ostródzko - Elbląskiej w Galerii Mazurskiej. W punkcie tym będą udzielanie mieszkańcom niezbędne informacje, aby zapoznać się z zasadami opłat i funkcjonowania nowego systemu.
?php>O nowym systemie zakupu biletów przeczytacie także tutaj: OD 1 MARCA W OSTRÓDZIE RUSZA BEZGOTÓWKOWA SPRZEDAŻ BILETÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ?php>
?php>
Źródło: Miasto Ostróda?php>
?php>
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz