Dzisiaj, 4 marca, został ogłoszony przetarg na budowę ścieżek rowerowych w Ostródzie.
?php>
?php>
?php>
Ścieżki rowerowe mają być wybudowane na odcinkach:?php>?php>
?php>
1) Część 1 - Odcinek A - parking przy Placu 1000-lecia PP- ul. Pułaskiego; ?php>
?php>
?php>
2) Część 2 - Odcinek B - ul. Bolesława Chrobrego;
?php>
?php>
?php>
?php>
3) Część 3 - Odcinek C- ul. Władysława Jagiełły - ul. Grunwaldzka;?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
?php>
Odcinek "C"; ul. Władysława Jagiełły- ul. Grunwaldzka dł. 252,85 m: przebudowa istniejącego chodnika przy ul. Warmińskiej na ciąg pieszo-rowerowy.Ciąg pieszo-rowerowy: w pasie ulicy Władysława Jagiełły oraz ulicy Warmińskiej do połączenia z ulicą Grunwaldzką ciąg pieszorowerowy o szerokości 3,5 m obustronnie obramowany obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie z oporem. Nawierzchnia ciągu rowerowego z czerwonej kostki bezfazowej natomiast nawierzchnia chodnika z kostki betonowej koloru szarego. Istniejący zjazd gruntowy projektuje się o nawierzchni z kostki betonowej obramowany krawężnikiem betonowym wtopionym na ławie betonowej z oporem.
?php>
?php>
?php>
4) Część 4 - Odcinek D - nadbrzeże jez. Drwęckiego;
?php>
?php>
?php>
?php>
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
?php>
Odcinek "D"; nabrzeże jeż. Drwęckiego dł. 609,13 m: budowa dwukierunkowej ścieżki od km 0+000 do km 0+ 161,13, wyznaczenie na istniejącym ciągu pieszym, pasa dla ruchu rowerowego od km 0+161,13 do km 0+609,13.
?php>
Ścieżka rowerowa: na odcinku od ujścia rzeki Drwęcy do ulicy Adolfa Tetzlaffa w pasie zieleni wzdłuż nabrzeża jeziora Drwęckiego projektuje?php>się dwukierunkową ścieżkę rowerową z kostki bezfazowej czerwonej o szerokości 2,0 m, obustronnie ograniczoną obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. Ciąg pieszo-rowerowy: zmiana istniejącego ciągu spacerowego pieszego wzdłuż nabrzeża jeziora?php>
Drwęckiego na odcinku od ulicy Adolfa Tetzlaffa do istniejącego ciągu pieszo rowerowego w okolicach ulicy Spichrzowej na ciąg pieszo-rowerowy. Ciąg pieszorowerowy zostanie wyznaczony na istniejącej nawierzchni z kostki betonowej poprzez odpowiednie oznakowanie?php>
poziome i pionowe.
?php>
?php>
?php>
5) Część 5 - Odcinek E - ul. Piaskowa - jez. Sajmino (Kajkowskie);
?php>
?php>
?php>
?php>
?php>
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
?php>
Odcinek "E"; ul. Piaskowa- jez. Sajmino dł. 207,15 m- budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej od km 0+000 do km 0+207,15 łączącej istniejące ścieżki od ul. Poniatowskiego do ścieżki wokół jez. Sajmino.
?php>
Ścieżka rowerowa- na odcinku od ulicy Piaskowej (istniejąca ścieżka rowerowa) do wybudowanej ścieżki rowerowej na niezagospodarowanych terenach zielonymi w otoczeniu jeziora Sajmino /dz. nr 9-185/- dwukierunkowa ścieżka rowerowa z kostki bezfazowej czerwonej o szerokości 2,0 m, obustronnie ograniczoną obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej z oporem, która będzie stanowiła połączenie istniejących ścieżek.
?php>
?php>
?php>
6) Część 6 - Odcinek F - ul. Szosa Elbląska.
?php>
?php>
?php>
?php>
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
?php>
Odcinek "F"; Szosa Elbląska dł. 725,95 m: budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej od km 0+000 do km 0+ 594,05 łączącej istniejącą ścieżkę od strony trasy S-7 z istniejącą ścieżką przy ul. Szosa Elbląska, budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej od km 0+000 do km 0+131,90 łączącej istniejąca ścieżkę przy ul. Parkowej z projektowaną ścieżką przy ul. Szosa Elbląska.
?php>
Zakres został podzielony na dwa odcinki. Odcinek przy ul. Partyzantów do projektowanego odcinka przy Orlenie: w km 0+000 do km 0+072,70 dwukierunkowa ścieżka rowerowa z kostki bezfazowej czerwonej o szerokości 2,0 m, obustronnie ograniczoną obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. W km 0+079,70 do km 0+131,90 dwukierunkowa ścieżka rowerowa z asfaltobetonu o szerokości 2,0 m, obustronnie ograniczoną obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej z oporem.
?php>
Odcinek przy Orlenie: dwukierunkowa ścieżka rowerowa z asfaltobetonu o szerokości 2,0 m, obustronnie ograniczoną obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. W miejscach w bezpośredniej styczności z istniejącymi jezdniami o nawierzchni bitumicznej stosuje się krawężniki wystające oraz wtopione na ławie betonowej z oporem.
?php>
?php>
Oferty można składać od 19 marca.
?php>
?php>
?php>
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Zrównoważony transport miejski w Ostródzie etap II". Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa WarmińskoMazurskiego na lata 2014 - 2020.
?php>
?php>
?php>
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz