Zamknij

MIASTO SZUKA NOWEGO SEKRETARZA. DOROTA SZCZUROWSKA ODCHODZI Z URZĘDU.

20:26, 22.06.2020 redakcja Aktualizacja: 20:27, 22.06.2020
Skomentuj

Dorota Szczurowska pełniąca funkcję Sekretarza Miasta Ostróda odchodzi z pracy w Urzędzie. Stanowisko będzie piastować do końca czerwca.

W związku z tym Burmistrz ogłosił nabór na wolny wakat. Przedstawiamy informacje dotyczące tego naboru:

Wymagania związane ze stanowiskiem:

a) wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;

2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1282 ), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach

lub

co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

3) wykształcenie wyższe, preferowane prawo lub administracja,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) nieposzlakowana opinia,

7) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku.

II. Określenie wymagań dodatkowych, związanych ze stanowiskiem:

1) bardzo dobra znajomość:

- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U z 2020r., poz. 713)

- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,

poz.1282 )

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U.

z 2020r., poz. 256 ze zm.)

- ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040 ze zm.)

- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie

instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji

w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r.,

poz. 67);

2) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań,

3) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,

4) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji,

5) biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,

6) zaangażowanie, kreatywność i punktualność, dyspozycyjność,

7) prawo jazdy kat. B,

8) umiejętność praktycznego stosowania przepisów.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie pracami Wydziału Organizacyjnego w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,

2) organizowanie pracy Urzędu i przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących jej usprawnienia,

3) podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Wydziału,

4) koordynowanie i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami,

5) opracowywanie projektów Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Wynagradzania i innych aktów wewnętrznych dotyczących organizacji Urzędu, 6) opracowywanie projektów zarządzeń Burmistrza i uchwał Rady Miejskiej dotyczących spraw będących w kompetencjach Sekretarza

7) sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowym stosowaniem zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów proceduralnych oraz współdziałanie w tym zakresie z radcą prawnym,

8) koordynowanie zadań związanych z wyborami, referendami i spisami,

9) koordynacja informacji publicznej, w tym prowadzenie Centralnego Rejestru wniosków o informację publiczną,

10) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,

11) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza

12) wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Burmistrza,

13) nadzór nad działalnością miejskich osób prawnych.

Termin składania dokumentów to 3 lipca 2020 rok

(redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%