Zamknij

ZWYCIĘZCY AUKCJI SPĘDZILI DZIEŃ Z KSIĘDZEM NA MAZURACH, WYGRANY NA WOŚP OSTRÓDA

06:07, 22.09.2022 redakcja Aktualizacja: 07:29, 22.09.2022
Skomentuj

Po raz kolejny odbył się wylicytowany w styczniu dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy "Dzień z Księdzem". Jak zwykle ks. Wojciech Płoszek z Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Ostródzie nie zawiódł zwycięzców licytacji. Tym razem szczęśliwymi zwycięzcami okazali się państwo Joanna i Jakub z Warszawy.

Na fanpagu "Ewangelicy w Ostródzie" ukazała się krótkie podsumowanie wycieczki z księdzem. Jak czytamy:

Zgodnie z ich życzeniem przygotowaliśmy szlak ewangelicki, który zawierał najciekawsze i najważniejsze miejsca na Mazurach. Oczywiście na pewno nie wyczerpuje tematu, dnia jednak mało by zobaczyć wszystko. Podczas wycieczki odwiedziliśmy więc piękny kościół w Rychnowie ze średniowiecznym maryjnym ołtarzem i malowidłem Lutra, najstarszy kościół ewangelicki w Pasymiu, Muzeum Mazurskie i ruiny zamku w Szczytnie, cerkiew staroobrzędowców w Wojnowie a także muzeum w Kadzidłowie, gdzie również zjedliśmy obiad w "Oberży pod psem". Po południu zaś dotarliśmy do Mikołajek gdzie odwiedziliśmy kościół i Muzeum Reformacji. Zwieńczeniem wycieczki były zaś odwiedziny w Sorkwitach. Zmęczeni ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do Ostródy i już nie możemy się doczekać kolejnej edycji naszej wycieczki! Zapraszamy do licytacji!

Następna okazja na pomoc i wylicytowanie Dnia z księdzem za parę miesięcy. Jak co roku na pewno aukcja będzie się cieszyła olbrzymimi powodzeniem.

Źródło: Ewangelicy w Ostródzie

(redakcja)

Co sądzisz na ten temat?