Drużyny konduktorskie POLREGIO w całej Polsce zostały wyposażone w mobilne terminale do płatności kartą. Już od kilku tygodni pasażerowie największego przewoźnika mają także możliwość potwierdzenia tożsamości za pomocą smartfonu.?php>
?php>
Płatności kartą w pociągach to kolejne udogodnienie wprowadzone przez POLREGIO w celu zapewnienia maksimum wygody podróżującym.?php>
- Z żelazną konsekwencją wprowadzamy kolejne ułatwienia w obsłudze pasażerów. Teraz na pokładzie każdego pociągu POLREGIO, których dziennie uruchamiamy średnio 1900, zapłacimy także kartą płatniczą. Warto dodać, że nasze drużyny konduktorskie już od ponad roku posiadają najnowocześniejsze w Polsce terminale do sprzedaży biletów, a pod koniec lipca br. zakończyliśmy także wprowadzanie mobilnych urządzeń do płatności kartą. Jesteśmy jednym z czterech pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce, którzy oferują taką możliwość pasażerom - powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu - Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne, właściciela marki POLREGIO.?php>
Kolejnym udogodnieniem dla pasażerów jest możliwość potwierdzenia swojej tożsamości przy pomocy platformy mObywatel. Aplikacja mObywatel wprowadzona przez Ministerstwo Cyfryzacji pozwala na wygodne przechowywanie i użycie dokumentów, takich jak dowód osobisty czy prawo jazdy. W ramach funkcji mTożsamość można bezpiecznie przechowywać i potwierdzać tożsamość za pomocą dowodu osobistego, a także legitymacji szkolnej czy studenckiej, bez potrzeby posiadania przy sobie fizycznego dokumentu.?php>
- Coraz więcej naszych pasażerów kupuje bilety przez Internet, a smartfony towarzyszą im niemal w każdej chwili. Aplikacja mObywatel to kolejne udogodnienie, które wpisuje się w nasze działania nad ułatwieniem obsługi pasażerów. Przypomnę, że od niedawna funkcjonuje nasza aplikacja mobilna POLREGIO, która umożliwia zakup biletów w łatwy i przyjemny sposób - powiedziała Anna Lenarczyk.?php>
POLREGIO jest największym pasażerskim przewoźnikiem w Polsce. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1900 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie, a także kilka komercyjnych pociągów superREGIO, np. do Zatoru w Małopolsce. W ciągu roku z usług POLREGIO korzysta ponad 81 mln pasażerów. Pociągi POLREGIO zatrzymują się na ponad 1900 stacjach. Priorytetem Spółki stało się m.in. podniesienie jakości obsługi pasażerów i to z myślą o ich wygodzie stale wprowadzane są nowe udogodnienia oraz innowacyjne rozwiązania. Dla podróżujących nowymi i zmodernizowanymi składami POLREGIO dostępne są m.in. ładowarki indukcyjne, darmowe WiFi czy klimatyzacja.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz