Komenda Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie zamieściła "Ogłoszenie o naborze do służby cywilnej w sekcji kadr i organizacji". Nabór trwa do 3 lutego 2023 r. Szczegóły poniżej. ?php>
?php>
?php>
Poszukiwana jest osoba do pracy w charakterze - Referent Do spraw: kadr i organizacji w sekcji kadr i organizacji. ?php>
Czym będzie się zajmować osoba na tym stanowisku:?php>
?php>
- Obsługa sekretariatu komendy
?php>
- Dbanie o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa
?php>
- Prowadzenie ewidencji, statystyki oraz sprawozdawczości kadrowej i organizacyjnej
?php>
- Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej
?php>
- Ewidencja czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych jednostki
?php>
- Ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania
?php>
- Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej
?php>
- Realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji Komendy
Powiatowej ?php>
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
?php>
- Koordynowanie projektów rozkazów, zarządzeń i decyzji Komendanta Powiatowego
Prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych ?php>
- Sporządzanie planów urlopów pracowniczych oraz prowadzenie kart urlopowych
?php>
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony
przeciwpożarowej ?php>
- Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej
?php>
- Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego
?php>
- Organizowanie, koordynowanie i prowadzenie uroczystości resortowych, w tym z okazji Dnia Strażaka, świąt państwowych oraz innych imprez okolicznościowych
?php>
?php>
Wymagania:?php>
?php>
- Wykształcenie: średnie
?php>
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowiskach administracyjno-biurowych, w administracji publicznej lub
odbyty staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie ?php>
- Biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna)
?php>
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
?php>
- Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz kodeks pracy
?php>
- Znajomość programu PŁATNIK
?php>
- Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, praca w zespole
?php>
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
?php>
- Korzystanie z pełni praw publicznych
?php>
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
?php>
- Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
?php>
- Wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne
?php>
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji
?php>
- Prawo jazdy kat. B
?php>
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres
?php>
?php>
Co oferuje KP PSP w Ostródzie??php>
?php>
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
?php>
- Stołówka pracownicza
?php>
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
Miejsce do odświeżenia się ?php>
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
?php>
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
?php>
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
?php>
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
?php>
- Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
?php>
- Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.?php> ?php>
?php>
Warunki pracy?php>
?php>
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30
?php>
- Kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy
?php>
- Możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
?php>
- Narzędzia i materiały pracy: komputer - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka,
drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe ?php>
- Oświetlenie naturalne i sztuczne
?php>
- Budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów,
pomieszczeń higieniczno-sanitarnych ?php>
- Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na parterze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt
komputerowy i inne urządzenia biurowe ?php>
?php>
Dodatkowe informacje: ?php>
?php>
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
?php>
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu
będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich). ?php>
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
?php>
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
?php>
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego. ?php>
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy. ?php>
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. ?php>
- CV i list motywacyjny podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
?php>
- Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i terminy kolejnych etapów naboru zostaną
zamieszczone na stronie internetowej www.kppsp.ostroda.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy ?php>
- Rodzaj umowy: na czas określony (docelowo po 12 miesiącach na czas nieokreślony)
?php>
- Planujemy następujące metody/techniki naboru:
1 etap - weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu - 06.02.2023 r.
Kandydatom zakwalifikowanym do kolejnego etapu informacja zostanie przekazana telefonicznie na wskazany w
aplikacji numer telefonu.
2 etap - rozmowa kwalifikacyjna - 08.02.2023 r. ?php>
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testu
wiedzy w zależności od ilości zakwalifikowanych kandydatów. ?php>
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie zastrzega sobie prawo do zmiany terminów etapów
naboru w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych. ?php>
- Pracę możesz rozpocząć od: 2023-03-01
?php>
- Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) : CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
?php>
- Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe): kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy, kopia prawa jazdy kat. B. ?php>
?php>
Aplikuj do: 3 lutego 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 113969" na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Stapińskiego 19c 14-100 Ostróda?php>
?php>
Komenda zaprasza również do kontaktu telefonicznego: 47 732 98 22.?php>
?php>
Szczegóły: https://www.gov.pl/web/kppsp-ostroda/ogloszenie-o-naborze-do-pracy
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz