Ogłoszono zamówienie na projekt i budowę Eko Parkingu na Skarpie na ul. Kolejowej.?php>
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa Eko Parkingu na Skarpie (ul. Kolejowa) w Ostródzie, w tym:?php>
Okres realizacji zamówienia - 180 dni od daty podpisania umowy (w tym 30 dni na opracowanie dokumentacji projektowej).?php>
Termin składania ofert upływa dnia 08.07.2022 r. o godz. 9:00.?php>
Podstawowe parametry i wymagania do zaprojektowania Eko Parkingu na Skarpie:?php>
Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:?php>
W chwili obecnej dojazd do terenu planowanej inwestycji znajduje się w złym stanie technicznym. Dojazd wykonany jest z masy bitumicznej, brukowca, częściowo utwardzony jest destruktem i trylinką. Wjazd jest obecnie użytkowany przez mieszkańców budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy Kolejowej. Po prawej stronie wjazdu mieszkańcy wydzierżawili część terenu pod wiatę śmietnikową, którą utwardzili kostką betonową?php>?php>
?php>
Teren na którym projektuje się parking, jest niezagospodarowany i nieutwardzony?php>Między chodnikiem na ulicy Kolejowej, a projektowanym parkingiem na całej długości zlokalizowany?php> jest mur oporowy o nieznanym stanie technicznym.
?php>
Teren parkingu wraz z terenem przyległym tworzą trzy "półki", dla których zrobione zostały badania geologiczne. Działki uzbrojone są w sieć elektryczną oraz kanalizację sanitarną. Teren nie posiada odwodnienia.?php>?php>
Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe?php>
Od ulicy Kolejowej do projektowanego parkingu należy wykonać utwardzony dojazd. Nawierzchnia miejsc postojowych ma być wykonana z geokraty z wyłączeniem miejsc dla niepełnosprawnych. Parking musi być skomunikowany z istniejącymi chodnikami tj. od ulicy Kolejowej i Czarnieckiego. Teren parkingu ma posiadać odwodnienie i oświetlenie.?php>
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe?php>
W pierwszej kolejności Wykonawca musi sprawdzić stan techniczny murka oporowego przy ulicy Kolejowej i wykonać odwierty w celu doprecyzowania istniejących badań. Konstrukcję miejsc postojowych zaprojektować pod samochody do 3,5 t. Projektując drogę dojazdową do miejsc postojowych należy pamiętać o planowanej wiacie śmietnikowej (ruch pojazdów służb komunalnych). Zastosować krawężniki i obrzeża na ławie betonowej z oporem.?php>?php>
?php>
Miejsca postojowe mają być wykonane z geokraty w celu stworzenia "zielonego parkingu". W celu wyznaczenia miejsc parkingowych należy użyć znaczników miejsc postojowych parkingowych. Na stanowiskach przeznaczonych dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne (max. 2 szt.) zaleca się stosowanie nawierzchni utwardzonej (równej i gładkiej o prawidłowym spadku podłużnym i poprzecznym), wykonanej z betonu asfaltowego (nawierzchni bitumicznej) lub z betonu cementowego i odpowiednio je oznakować. Przy projektowaniu należy?php> przewidzieć odwodnienie całego terenu parkingu. Możliwość konieczności zaprojektowania i wykonania drenażu.?php>
?php>
W oświetleniu parkingu zastosować lampy solarne - 2 sztuki (dopuszcza się zamianę na oświetlenie zasilane z sieci energetycznej za zgodą Zamawiającego).?php>?php>
?php>
Parking musi być skomunikowany z istniejącymi chodnikami i przystosowany dla osób niepełnosprawnych - żadnych barier architektonicznych i progów zwalniających. ?php>
?php>
W przypadku zaprojektowania miejsc postojowych, na których samochody stoją przy krawędzi skarpy przy chodniku na ul. Kolejowej, Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie pieszych przed niebezpieczeństwem zjechania samochodu z parkingu na chodnik, np. bariery.?php>
?php>
Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia?php>
?php>
Zamawiający wymaga, aby elementy nawierzchni układu drogowego miały zapewnioną trwałość nie mniejszą niż 20 lat, a elementy oświetlenia i odwodnienia nie mniejszą niż 40 lat. Wszystkie rozwiązania projektowe należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji w formie?php> wstępnej koncepcji.?php>
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz